Consilierul local ALDE Andrei Metehău despre măsurile luate de autoritățile locale din Sectorul 2 în plină criză declanșată de pandemia de coronavirus

  • Cum procedează autoritatea locală din Sectorul 2 în toată această situație dificilă pentru bucureșteni?

Vreau să asigur locuitorii Sectorului 2 că vor avea un sprijin permanent în administrația locală și îi rog să respecte întocmai sfaturile autorităților publice, să se informeze doar din surse publice și să stea cât mai mult izolați, în cazul că nu au activități care necesită prezența lor fizică obligatorie. Instaurarea stării de urgență nu trebuie să fie un factor care să insufle teamă, nesiguranță, este o măsură normală într-o asemenea situație, dar, ca și suspendarea cursurilor din învățământ, consider că a venit puțin mai târziu decât s-ar fi impus din niște calcule meschine ale celor care conduc astăzi politic România.

  • Instaurarea stării de urgență ar putea duce la anumite restricții care să afecteze populația?

Nu a apărut încă decretul prin care Președintele expune măsurile pe care le vor implementa cei din administrația centrală, din ceea ce a fost prezentat până acum în spațiul public vor fi măsuri care să vină în folosul nostru, al cetățenilor.Ceea ce vreau să transmit comunității din sectorul 2 este că ALDE nu va permite abuzuri de vreun fel în numele acestei stări de urgență care să afecteze în mod dramatic viața cetățenilor sau a mediului privat, înțelegem necesitatea acestei decizii, dar nu eventuale excese.

  • Care sunt măsurile luate de Primăria Sectorului 2 în folosul comunității?

In primul rând Primăria Sectorului 2 prin D.G.A.S.P.C. Sector 2 a pus la dispoziție două linii telefonice la care se pot sesiza cazuri de autoizolare și pentru a se solicita alimente și produse de igienă: 021-9862, 021-9852.

Persoanele izolate la domiciliu vor beneficia de un pachet de alimente de bază și un pachet cu produse de igienă. Produsele din ambele pachete vor deservi necesarul persoanelor izolate pentru un număr de 7 zile. Produsele vor fi asigurate, la cerere, doar persoanelor autoizolate la domiciliu din Sectorul 2, transmise de către Direcția de Sănătate Publică, precum și de către alte instituții cu atribuții în prevenire și combaterea infectării populației cu CoVid 19. Alte detalii suplimentare le pot primi locuitorii sectorului 2 la cele două numere de telefon, sau pe paginile de socializare ale instituției, site, etc.

De asemenea în scopul prevenirii și evitării îmbolnăvirii și răspândirii virusului, activitățile Serviciului Registratură și Relații cu Publicul din cadrul Primăriei Sectorului 2, se vor desfășura cu precădere în mediul online. Cetățenii interesați să transmită cererile, petițiile, sesizările o pot face telefonic, numerele le găsiți pe site-ul instituției sau prin intermediul poștei electronice – email – infopublice@ps2.ro

Nu în ultimul rând se derulează o amplă acțiune de igienizare și dezinfectare a tuturor spațiilor publice de mare importanță de pe raza sectorului.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here